În perioada 29.11.2021 – 16.12.2021 se va desfășura procesul de alegere pentru funcțiile de Reprezentanți ai studenților în Consiliul Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologii Informaționale (ETcTI) și în Senatul Universității Politehnica Timișoara (UPT).
Conform Regulamentului privind organizarea și desfășurarea alegerilor pentru structurile și funcțiile de reprezentare a studenților din Universitatea Politehnica Timișoara, Liga Studenților din Facultatea de Electronică și Telecomunicații (LSFETc) este responsabilă de organizarea și buna desfășurare a procesului electoral din Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologii Informaționale. Datorită contextului epidemiologic actual, procesul electoral se va desfășura online, prin intermediul platformei ZOOM, unde comisia de permanență va verifica statul de student la ETcTI, prin prezentarea carnetului de student. După verificare alegătorii vor fi redirecționat către un formular Google Forms. Ghidul pentru desfășurarea procedurii de vot prin intermediul formularului este disponibil aici.
Dosarele de candidatură se vor transmite, conform calendarului alegerilor, în format digital, semnat pe fiecare pagină a documentelor, la adresa de e-mail office@lsfetc.ro, componența acestora fiind următoarea:
- Curriculum Vitae (CV)
- Scrisoare de intenție
- Adeverință din partea facultății, ce atestă calitatea de student al Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologii Informaționale
- Fotografie a candidatului
Pentru asigurarea unui proces electoral transparent și corect, componența celor trei comisii necesare conform regulamentului de alegeri, poate fi verificată accesând următoarele link-uri: